رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

نظرات (5)

مامان کیان
20 اردیبهشت 91 12:43
وای خداااااااا موهاشو خاله جون داری روز به روز با مزه تر میشیااااااا


مرسی خاله جووون
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 13:48
عزیزم تو چقدر ملوسی


سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 13:49
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 17:10
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:04
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"