رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

به بهانه سالگرد ازدواجمون...

1391/2/11 15:58
نویسنده : مامان الهه
335 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي مي گويم دوستت دارم
شايد تصور كني تنها چند واژه ي ساده را در كنار هم گذاشته ام
و جمله اي را بيان كرده ام
اما...
اين تنها يك جمله نيست !
دنياي لبريز از رويا هاي سبز و سرخ !
همين جمله كوتاه !
آري همين چند واژه خود كتابيست سر شار از معنا !
دوستت دارم يعني بي حضور تو زندگي برايم بي معناست
بي تو دنياي من به سردي مي گرايد و چشمانم بي فروغ ميگردد !
دوستت دارم يعني قلب من منزلگاه توست
و وجودم سرزميني كه تخت پادشاهي را تنها لايق تو مي دانم .
دوستت دارم

محبوبم، اشكهايت را پاك كن

زيرا عشقي كه چشمان ما را گشوده و ما را خادم خويش ساخته
موهبت صبوري و شكيبايي را نيز به ما ارزاني مي دارد
اشكهايت را پاك كن و آرام بگير
زيرا ما با عشق ميثاق بسته ايم و براي آن عشق است كه
رنجِ نداري ، تلخي، بي نوايي و درد جدايي
را تاب مي آوريم

باور كن كه دوستت دارم اي تنها بهانه براي زنده بودنم ، نفس
كشيدنم دوستت دارم .... اي اميد و آرزوي من ، دنياي من دوستت
دارم.... اي تو به زيبايي يك گل سرخ ، به پاكي يك چشمه زلال ،
به لطافت باران بهار دوستت دارم.... اي تو فصل بهارم ، هميشه
يارم ، همدم اين دل پاره پاره ام دوستت دارم.... اي تو آرامش
وجودم ، همه بود و نبودم ، هستي و تار و پودم دوستت دارم.... اي
تو طلوع زندگي ام ، ناجي لب تشنگي ام دوستت دارم.... اي تو
عشق زندگي ام ، هميشگي ام ، ماندني ام دوستت دارم...

دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کیان
11 اردیبهشت 91 17:32
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنون عزیزم