رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اولین دندون

1391/7/4 22:28
نویسنده : مامان الهه
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام پسرم

نه چک زدیم نه چونه
دندون اومد رو چونه!
یه حبه قند قندون!
رادین شده با دندون!

اولین مرواریدت بالاخره دراومد روز دوشنبه 3 مهر یعنی توی 7 ماه و 9 روزگیت عزیزم...خوشبختانه خیلی اذیت نشدی گلم ولی همش با حرص همه چی رو میبری تو دهنت ایشالا که بقیه مرواریداتم راحت دربیان و اذیت نشییییییی....... دیروز مدرسه که بودم بهاره خانوم اس ام اس داد و گفت دندون گل پسری در اومدههههه  من صبح متوجه نشده بودم آخه دیروزش نشانه هایی از دندون بود و لی سر نزده بود هنوز...خلاصه که افتادیم به آش دندونی که ان شاالله وقت کنم بپزم تا دندونات راحت تر دربیاااان

و اما مهر و دوری .........

از شنبه میذارمت پیش فاطمه خانوم و خداروشکر خداروشکر اذیت نکردی و اذیت نشدی ماشالا یه پارچه آقا بودی تا به امروز امیدوارم همیشه همینطوری باشی ان شا الله ....فاطمه خانوم میگه گریه نکردی و غذاتم خوردی فقط کم میخوابی ....آفرین گل پسری که پسر خوبی هستی ....همیشه همینطوری باش (البته کلی زدم به در و تخته تا خودم چشمت نکنم هههههههههههه).....

دوست دارم خیلی زیاد love heart 09

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
5 مهر 91 1:21
دست فاطمه خانوم درد نکنه معلموه دوسش داره که اذیتش نکرده


اره دوسش داره واقعااااااا
نایسل
5 مهر 91 1:21
مبارکه مرواریدتتت خوشگله کباب خور شدی دیگه


ممنون خاله جون
مامانی
5 مهر 91 7:33
اخیییییییییییییییییی اولین دندونش مبارکش باشه

پسر منم توراهیه به منو پسرمم سر بزن گلم


ممنون خاله جون...حتما
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 مهر 91 15:02
مبارک باشهههههههههههههه


ممنون عزیزم:
الهه مامان روشا جون
8 مهر 91 22:25
مبارکت باشه دیگه از پیرمردی دراومدی و واقعا داری آقا میشیی


هههههههههه واقعااااا
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 15:52
مبارکت باشه گلمممممممممممممم


مامان حسنا
2 آبان 91 14:51
ای جانم الهه جون تو خانم معلمی.....

خوش به حال رادین با این مامان گلش



ممنون گلم لطف داری...و صد البته خوش به حال حسنا جوووووون با ماامان عزیزش