رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

مهر و شروع به کار مامان

1391/6/31 13:27
نویسنده : مامان الهه
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

پسرم فردا روز سختیه واسه من758720_JC_depressed.gif شایدم واسه تو نمیدونممممممممممم البته امیدوارم واسه تو

سخت نباشه....فردا قراره بعد از 7 ماه و 6 روز که همش با هم بودیم برم سر کار وشما برای اولین بار ازم دور میشی

قراره خانوم دوست بابا شما رو نگه داره...خیلی خانوم خوب و مهربونیه ولی چون شیشه نمیگیری من نگرانم که گریه به راه بندازیsmile emoticon kolobok امیدوارم پسر خوبی باشی ...اذیت نکنی و اذیت نشی

 

خلاصه که نگرانم اصلا این اول مهر به دلم نمیچسبه

اولش قرار بود ببریمت پیش مادر جون ولی به خاطر دوری راه و بعضی مسائل قرار شد فعلا بذاریمت پیش فاطمه خانوم......

همش نشستم پشت کاکپیوتر یه عالمه کار دارم ولی دست و دلم به کار نمیره آخهههه

دوست دارم یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

ارام
31 شهریور 91 14:12
سلام رادین جون!
از من میشنوی با مامانت برو سرکار اینقد کیف داله من از سیزده روزگی با مامانی رفتم سرکار الانم دارم میرم اما مامان برام نقشه ها دارهآخه من خیلی وروجک شدم و اتاق کار مامانو مثا زلزله 8ریشتری زیرو رو میکنم
من محمد باقرم و یکسالمه بیا وبمو ببین و بگو دوست داری باهام دوست شی اگه موافقی همو لینک کنیم


چه خوب که تونستی تا حالا بری پیش مامانت!!!!!!!!!!! مامان من که از همون اول از همون نقشه ها کشیده واسممممم
با افتخار لینک شدیدن:
نایسل
31 شهریور 91 14:43
آخی بمیرم برات عزیزم خواهر منم همیشه همین مشکل داره


سخته خصوصا اولش
نایسل
31 شهریور 91 14:43
ایشالا آروم بمونه اولش شاید واسته ولی هر چی بزرگ تر میشه سخت تر میشه گلم چون فهمیده تر میشه


راست میگی عزیزم ولی چاره ای نیس دیگههههه
مامان رادین
31 شهریور 91 22:00
سلام
ماشااله برای رادین جون
مادری شروع سختیه خدا خودش کمکون کنه وبه بچه ها صبر بده.
خوشحال می شم تبادل لینک کنید.


اره خداییش سختهههههههههههه واقعا خدا صبر زیاد بده به بچه ها و ماماناشون....منم خوشحال میشم
زهرا از نی نی وبلاگ213
1 مهر 91 8:15
نگران نباش با خیال راحت برو سر کار و پسر کوچولوتو به خدا بسپار ایشالا موقعی که برگشتی با لب خندون ببینیش


ممنون عزیزممممممممم همیشه فکرش بیشتر اذیت میکنه
نایسل
1 مهر 91 11:55
ایشالا عزیزمم


نایسل
1 مهر 91 13:14
مرسی گلمم بوسسسس


مامان آیدین
1 مهر 91 17:30
مامان جون راحت برو سرکارت رادین ما مرد شده دیگه دیگه گریه نمیکنه نی نی خوبیه فداش شم


ممنون واقعا هم امروز مثل مردا رفتار کرده و گریه نکرده گل پسریی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مهر 91 17:45
ایشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی گل پسملمون راببوس


ممنون عزیزم و هم چنین شما و گل پسرا
سمیرا
2 مهر 91 13:38
ایشالله که اذیت نشه رادین جونم
اولش یکم سخته ولی عادت میکنه ولی میدونم برا تو سختتره تنهاش بزاری تا اون خیالت راحت عزیزم


ممنون عزیزم....خوشبختانه تا حالا که اذیت نکردههههه...واقعا واسه من سخت تره از رادین!!!
مامان حسين
2 مهر 91 15:45
واي خيلي سخته ولي خدا بزرگ حسين منم نه پستونك ميگيره نه شيشه ولي تا ميتونه انگشتش ميخوره
خدا رادين جون واست حفظ كنه

خیلیییی سخته و لی خداروشکر با خوردن غذاهاش آرومه ...خدا حسین عزیز رو هم حفظ کنه
الهه مامان روشا جون
3 مهر 91 16:08
عزیزمی خدا جونم رادین میخواد از مامانش دوربشه.
میگذره الهه جون من خودم از یه ماهگی به خاطر کار مامانم مهد البته شیرخوارگاه بودم به خدا نمیخوام از خودم تعریف کنم با این که تک فرزند انقدر روابط اجتماعیم خوبه که همشم مدیون همون دورانم.خیالت راحت باشه.ایشالا مشکلی پیش نمیاد.
راستی این چند روزه چه طور بوده؟


ممنون الهه جونم....خداروشکر آقایی کرده این پسر ما و خوب بوده......چقدر خوب الهه جون ان شاالله واسه رادین هم این دوران نتایج خوبی داشته باشه
نایسل
4 مهر 91 12:57
سلام گلم خوبی... نوشتم که دکتر نبود تا هفته دیگه نمیاد همین یه دکتر هست تو نیشابور یکی دیگه هست که من ازش بدم میاد هیچی حالیش نیست اسمش دکتره
قرار شد یه هفته دیگه صبر کنیم
اگه فرقی هم کرد به دکتر بگیم
مرسی عشقم به فکرم بودی


ان شاالله چیزی نیس که حتما چیزی نیسسسسسس
نایسل
4 مهر 91 18:50
مرسی گلمممم ایشالا چیزی نیست باید شنبه بریم دکتر اون روز میاد دکترش

راستی رادین چی شد


مطمئنا چیزی نیست........رادین هم خیلی خوب بوده بالاتر از انتظار!!!!!!!
مامان محمد طع
5 مهر 91 16:55
سلام عزیزم نگران نباش توکل کن به خدا.
منم دی ماه باید این دوری تلخ رو تجربه کنم البته من مامانم نگه می داره ولی از الان قصم گرفته.


ممنون عزیزم ولی سخته ......خصوصا اوایلش ....ببوس محمد طه عزیز رو