رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

تولد امام رضا (ع)

1390/7/17 17:09
نویسنده : مامان الهه
223 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان سلام .......عزیزم امروز تولد امام رضا (ع) هست.... میدونی که مامان خیلی خیلی امام رضا رو دوست داره....آخه هر وقت از امام رضا خواستم بین من و خدا واسطه بشه اون آرزوم رو برآورده کرده و بهم کمک کرده

واقعا آقا امام رضا یار غریباس.......چون تولد ایشونه امروز ما تعطیلیم.فقط فقط خراسان رضوی­ها......یا امام رضا به حق این روز عزیز ازت می خوام همه اونایی که آرزوی بچه دار شدن دارن رو به آرزوشون برسونی و همه  نی نی ها هم سالم دنیا بیان........

یا امام رضا دوست داریم.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سرور
17 مهر 90 18:23
سلام مامان مهربون . خوبی؟ نی نی خوبه؟
خوش به حالت شدی بیست و دو هفته . من هنوز هشت رو تمووم کردم . خیلی هم نگران نی نیمم که مبادا یه وقت قلبش نزنه . میشه یکم راهنماییم کنی؟ منم مثل شما مشهدم


سلام .ممنون که سر زدی
سرور
20 مهر 90 18:32
مرسی عزیزم
من لینکت کردم.


ممنون