رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

پسر ناز مامان

1390/7/17 17:08
نویسنده : مامان الهه
205 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیشب که شب تولد امام رضا بود تو بالاخره خودتو نشون دادی و من و بابا فهمیدیم که تو یه پسر نازی که می خوای شادی خونمون رو بی نهایت کنی و من و بابا رو غرق خوشحالی عزیز

مامان..................خوشحالم که سالمی خوشکلم تازه آقای دکتر گفت چه پسر شیطونی دارین.......آخه اونجا هم مدام تکون میخوردی.......تازه وزنتم 546 گرم بود .قربونت بشم ..............به حساب خودم من 21 هفته و 4 روز بودم اما دکتر دقیقا یه هفته جلوتر تاریخ زد

ولی خیلی حیف شد آخه مطب دکتر شلوغ بود و نشد که بابا هم بیاد پسر نازشو ببینه......وقتی بهش گفتم خیلی خوشحال شد و گفت ایشالا سالم باشه.......................بعدشم شیرینی گرفتیمو رفتیم خونه بابابزرگ.......

راستی پسرم، بچه زن عمو محمد هم پسره اون تقریبا 20 روز از تو کوچولوتره. واسشون خوشحال شدم آخه دیگه جنسشون جور شد.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر مامان آراد
18 مهر 90 20:28
مبارکههههههههههههه
الهه جونم ایشالا پسملت سالم و سرحال بیاد تو بغلت
ما منتظر اسم نی نی هستیم
آخه آرادم میخواد بدونه اسم دوست کوشولوش چیه


ممنونم سحر جوووووون.قربون آراد بشم عزیزممممم.ایشالا آراد هم بیاد زودی بغلت عزیزم