رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اسم پسر نازم

1390/7/22 14:20
نویسنده : مامان الهه
836 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم این هفته من و بابا همش در مورد اسم تو با هم صحبت میکردیم..............مادر جونم که می شناسی یه عالمه اسم واست ردیف کرده.............اما اسم هایی که من و حتی بابایی زیاد دوس نداریم هههههههههههه میدونم که مادر جون هم ناراحت نمی شه...........هنوز به نتیجه ای واسه اسم تو نرسیدیم گلم................ فعلا این اسم های منتخب مونه ............رادین، مهرزاد، آراد، آریا.......................ولی هنوز مطمئن نیستیم................دوست دارم عزیزم

راستی عزیزم کمتر از یک ماه دیگه واسه تولد بابا یی فرصت داریم امسال من و تو با هم واسش تولد میگیریم.میدونی که عاشق بابایی هستم اون بهترین اتفاق زندگیمهههههههههههههه    


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)