رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

دو ماهگی و واکسن

1391/1/26 13:19
نویسنده : مامان الهه
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امروز دو ماهت تموم شد عزیزم

ماشالا ماشالا قدت شده بود 60، وزنت 5700 گرم. و دور سرت 40، خوشحالم که خوب رشد کردی پسرم

و اما واکسن..............

من و تو و بابایی رفتیم واسه واکسن من که دلم نیومد نگاه کنم ولی توی اتاق بودم ، شما هم وقتی واکسنتو زدن کم لطفی نکردی و بلند بلند شروع کردی به جیغ داد فریاد و گریه ولی وقتی تموم شد و بغلت کردم آروم گرفتی فدات شم.........وقتی هم اومدیم خونه یک کم گریه کردی و بعدش خوابیدی......

الانم خوابیدی و من دارم واست کمپرس سرد میکنم و مدام تبت رو باید چک کنم.........ایشالا زودی خوب بشی و زیاد درد نکشی عزیزم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

rahele
26 فروردین 91 19:56
bachedari sakhte na?


سخت نیس ولی تقریبا همه وقتتو میگیره..البته سختم هست هههههههه بی تجربگی!!!!!!!
مامان کیان
27 فروردین 91 14:12
آخی الهییی گناه دارن این نینی هاااااا انشاالله همیشه سلامت باشی رادین جون


ممنون خاله جون