رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

54 روزگی (دکتر)

1391/1/21 12:05
نویسنده : مامان الهه
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادینم

عزیزم امروزشکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروینروزه شدی گلمم

دیروز شما رو برای چکاب و البته برای چشمت بردیم دکتر .....که وقتی آقای دکتر داشت معاینت میکرد زدی زیر گریه از اون گریه ها (جیغ جیغ جیغ) دکتر تعجب کرده بود میگفت اینا گریه نیس اینا خیلی فرکانسش بالاس حتما دردی چیزی داری که اینطوری جیغ میکشی وقتی بابایی گفت شما از اول همینطوری بودی گفت که اینطور و بازم چند بار سوال کرد که و واقعا گریه هاش همینطوری بوده؟؟؟!!! طوری که منم به شک انداخت!!! ولی شما از اول همینطوری گریه میکردی!!!طوری که هر کی واسه اولین بار میشنوه فکر میکنه طوریت شده که اینطوری داد میکشی !!! دکتر گفت واسه یه نی نی ٢ ماهه این صدا خیلی خیلی بلنده!!! من گفتم خوب پسرمون خیلی قویه لابد ( تو دلم)!!!

واسه چشمتم دارو داد دوباره و گفت پیش چشم پزشک هم ببریدش بد نیس...البته گفت مهم نیست همون بسته بودن مجرای اشکیه که تا ٩ ماهگی خوب میشه.....(مشکل فقط قی کردنش بود که اونم با پماد و قطره خوب میشه)....

وزنتم ٥٣٥٠ بود که احساس میکنم کمه!!!ولی دکتر گفت خوبه نه که عالی

عزیزم دیروز که گریه میکردی من بهت پستونک دادمو شما آروم شدی دوست داشتی  شکلکهای جالب آروینو یه عالمه هم خوابیدی ولی بعدازظهر بابابزرگ و مامان بزرگ( بابا) اومدن خونه و بابابزرگت منو میخواس دعوا کنه (البته دعوا که نکرد) که چرا پستونک دادی ( مامانی من خیلی توی اینترنت سرچ کردم که بدم بهت یا نه و اگه دادم فقط واسه آروم شدنت بود هر چی باشه از گریه که بهتره و برای رفع دل دردها هم کمک کنندس، هرچند همش خودم عذاب وجدان داشتم) خلاصه که کلی ناراحت شدم .........امروزم دیگه بهت پستونک نمیدم تا ببینم داروی کولیک اید که دکتر واسه نفخ داده آرومت میکنه یا نه ایشالا که تاثیر بذاره....

 دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان کیان
21 فروردین 91 21:04
سلام عزیزم.البته نظر خودت مهمه ولی به نظر من بعضی وقت ها اشکالی نداره از پستونک استفاده کنی و اونقدر ها هم که میگن بد نیست


مامان کیان جون خودم موندم پستونک بدم یا نههههه!!!!!
سحر مامان آراد
22 فروردین 91 0:14
عزیزم ایشالا همیشه به سلامت باشی
نگران قی کردن چشمش نباش به مرور خوب میشه
ببوس این پسر کوشولو موشولو رو


ممنون سحر جووون
آتـــریـســـا جـون
23 فروردین 91 20:01
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان حسین
24 فروردین 91 10:54
عزیزم پستونک ایرادی نداره فقط مراقب باش وابسته نشه چون ممکن رو حرف زدن و روابط اجتماعیش تاثیر بذاره . اگر پستونکش ارتدنسی باشه مشکلی نداره خیالت راحت


سلام عزیزم آخه یه جایی خوندم پستونک خوردن ممکنه باعث بشه مکیدن نوزاد ارضا بشه و دیگه شیر مادر رو نخوره این از همه بیشتر نگرانم میکنه
مامان حسین
25 فروردین 91 15:10
فقط تو شرایط خاص بده مثلا وقتی خوابش میاد گریه شدید داره بعد اروم از دهنش در بیار شیر خودت بهش بده گفتم عادتش نشه و دائم نخوره وبه خاطر هر گریش بهش ندی انشاا... جواب میده نگران نباش خیلی ها از این روش استفاده کردن بخصوص پسر ها دیر از شیر میافتن
rahele
25 فروردین 91 21:45
salam
man nazar gozashtam vali nemidonam chera nis!!!!!!!!!!!!!!!!!
shayad taid nakardi golam?????????????????


سلام نه نظر نذاشتی اتفاقا هییی میگم چرا راحله خبر از ما نمیگیره!!!!!!!
ilijoon
26 فروردین 91 13:06
سلام خوشحالم كه باهاتون آشنا شدم من تجربه استفاده از پستونك براي پسرم رو ندارم چون شنيده بودم استفاده از پستونك حالت فك بچه رو تغيير ميده به همين خاطر از پستونك براي پسرم استفاده نكردم


منم خوشحالم که به ما سر زدین.........