رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

لالایی

1391/1/28 11:45
نویسنده : مامان الهه
530 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا  گل نازم - تويي سرو سرافرازم - تويي سرو و تويي كاجم - تويي افسر، تويي تاجم

* لالالالا گل نرگس - نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز - هميشه در برم باشي - چو تاجي بر سرم باشي

 

*لالالالا گل مريم - چه گويم از غم و دردم - غم من در دلم پنهان - بيا اينجا بشو مهمان

 

*لالالالا گل مينا - بخواب آروم ،گل بابا - بابا رفته ، سفر كرده - الهي زودي برگرده

 

* لالالالا گل شب بو - نگاهت مي كند جادو - ببينم چشم شهلايت - به زير آن كمان ابرو

 

* لالالالا گل پونه - انار كردم واسَت دونه - انار سرخ ِ ياقوتي - بخوراي گل، نگير بونه

 

*لالالالا گل صدپر - نشه هرگز گلم پرپر - بمون با من گل خندان - نبينم چشم تو گريان 

 

* لالالالا گل لاله - ميريم فردا خونه خاله - نديدم خاله جانت را - الان چندين و چن ساله

 

* لالالالا گلم خوابيد - به رويش نورِ مَه تابيد  - لالالالا گلم زيباست - براي من ، همه دنياست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

راحله
28 فروردین 91 12:55
خوابم برد
راحله
28 فروردین 91 12:55
خوابم برد


خدارو شکر لالایی به یه دردی خورد چون رادین رو که خواب نمیکنه هههههههههه
مامان شیدا
28 فروردین 91 13:52
سلام وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال می شم شمارو لینک کنم . اگه دوست داشتید به وبلاگ شیدا جون سر بزنید و براش یادگاری بنویسید .


منم خوشحال میشم و با افتخار لینکتون میکنم
اما آدرستون نیست که ؟؟؟؟