رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اولین سفر رادین

1391/4/13 16:33
نویسنده : مامان الهه
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.......

فدات بشم که هر روز دوست داشتنی تر میشی .........

بالاخره قسمت شد و ما اولین سفرمون رو بعد از دنیا اومدنت رفتیم...و اونم چه جایی بهتر از مشهد ....خیلی وقته تصمیم داشتیم بریم مشهد ولی هی نشد و نشد تا این سری......روز دوشنبه 5 تیر من و تو بابایی و مادر و زن دایی مهدی رفتیم مشهد ....البته قبلش خاله فاطمه و خاله طاهره رفته بودند آخه خاله فاطمه و عمو محمد و سارا و زهرا میخواستن 6 تیر برن مکه و الان  6 روزه که رفتن  به سلامتی هفته دیگه هم برمیگردن.....

شما توی ماشین تقریبا آروم بودی البته بازم یه دهن آواز خوندی واسمون (گریههههههه) بیشتر راهو خوابیده بودی و بغل مادر بودی......  توی راه برگشت آرومتر بودی.......

از وقتی شما 7 ماهه شما توی شکم مامان بودی زیارت نرفته بودم ولی این بار واقعا حس و حال دیگه ای داشت با وجود تو عزیزم ......هر چند که یه خورده بد قلقی میکردی ولی بازم شیرینه..........

وقتی بیرون میرفتیم بعضی وقتا  ناآرومی میکردی و مجبور شدیم واست پستونک بخریم ( آخه من پستونکتو نبرده بودم ) البته خیلی کم بهت دادم نمیدونم چرا دلم نمیاد بهت پستونک بدم با اینکه حسابی دوس داری و آرومت میکنه!!!!! دوست داشتم پستونکو نمیگرفتی و پرتش میکردی بیرون ولی همچین با ولع میخوردی !!!!!!!!

خاله عصمت واست تو خونشون یه گهواره درست کردکه دوسش داشتی و توش آروم میخوابیدی.....خاله عصمت واقعا مهربونه و من همیشه ممنونشم بخاطر کارایی که واسم کرده و همینطور عمو احمد و مهسا و مهران و مانی.....

6 تیر ساعت 6 رفتیم فرودگاه بدرقه خاله فاطمه و عمو محمد و سارا و زهرا که رفتند زیارت مکه....

 

 

 

 زهرا کوچولو که قبل رفتنشون آروم بقل مامانش خوابیده بود

زهرا

 

اینجا رفتیم با بابایی و مانی و مهدیار و خاله طاهره  حرم

رادین در حرم

فرودگاه بدرقه خاله و ...

رادین در فرودگاه

اینجا هم طرقبه رفتیم بستنی خورون که مهسا کلی بهت بستنی داد و شما هم حسابی خوشت اومد

رادین و بستنی

رادین و بستنی

اینم پسر خاله ها ی شیطون ( مهدیار و مانی)

مهدیار و مانی

مهدیار و مانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان بیتا
13 تیر 91 16:41
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات نیمه شعبان مبارک
مامان آیدین
14 تیر 91 1:52
خوش به سعادتتون التماس دعا


مامان محمدطه
14 تیر 91 13:21
سلام .خیلی ممنونم از ابراز محبتتون.ان شاله همیشه به سفر و دل خوش باشید..خوشا به سعادتون که اولین سفرتون مشهدالرضا بوده.کاش ما رو هم بطلبه..رادین جونو ببوسین


خیلی ممنون عزیزم....ایشالا شما هم بطلبه برین زیارت حرمشون
نایسل
14 تیر 91 14:49
همیشه به سفر عزیز دلممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مرسی چشای نازت خوشمل میمبنه


مامان حسنا
15 تیر 91 12:54
زیارت قبول عزیزم.....ماشاالله به رادین جونم

ممنون که همیشه لطف داری خانمی


ممنون عزیزم....
نایسل
15 تیر 91 13:14
مرسیییییییییییییییی عزیزمممم وای این قدر دلم برای کامتتت غش رفت مرسی منم همین ارزو رو واسه شما دارم خوشملم


ممنون عزیزم
یاس
15 تیر 91 15:10
زیارتتون قبول گلم.همیشه به سفر و شادی عزیز دلم.رادین جون خاله رو ببوس مامان مهربون


ممنون عزیزمشما هم پارسا جیگرو ببوس
مامان یاشار
15 تیر 91 16:48
زیارت قبول خاله جون. التماس دعا


ممنون عزیزم
راحله(مامان هوراد)
15 تیر 91 17:01
الهه جونم اینجا رو خوندی؟
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=70188&PageNumber=5

من که واقعا نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم.من خیلی نا شکری میکنم خیلیییییییییییی.امیدوارم خدا منو ببخشه.اصلا صبور نیستم.

گل نازت رو ببوس الهه جونم.خیلی ممنون که به ما سر زدی


همیشه شکر گزارم و دعا گو برای سلامتیهمه فرشته هاااااااا...خدا خودش صبر بده به این مامانااااااا
ilijoon
16 تیر 91 3:23
زيارتتون قبئل باشه گلم


ممنون عزیزم
ilijoon
16 تیر 91 3:23
عزيزم اگر ممكنه آدرس وب ايليا رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ممنون ميشم
ilijoony.niniweblog.com


چشم عزیزم.تغییر دادم
ilijoon
16 تیر 91 3:25
به به چه پسر ماهي وچه عكسهاي خوشگلي گذاشتي


مامان فندوق
16 تیر 91 14:09
کوچولو شما هم عیلی نازه خدا حفظش بکنه


ممنون عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 تیر 91 15:21
ما شالله چه پسر خوشگلی خدا براتون نگه داره ممنون که به ما سر زدی اگه دوست داشتی لینکتون کنم تا دوستان خوبی برای هم باشیم


البته که میخوام با افتخار لینکتون میکنم
نایسل
16 تیر 91 15:27



مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 تیر 91 22:06
ممنون مهربونم پایدار باشید منتظر نگاه گرمتون هستم


همچنین
مامان ایلیا گلی
17 تیر 91 10:34
زیارت قبول ایشالله سفر هر سالتون باشه..
بوسسسس برای رادین جیگر


ممنون عزیزم ایشالا
نایسل
17 تیر 91 16:49
مرسی عزیز دلم


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 تیر 91 20:25
خدا گل پسرتون برات نگه داره مهربونم یه ماچ ابدار برای این مادر وپسمل گلللللللللللللللللللللللللللللللللللل


مرسی عزیزم : *
مامان ویانا
17 تیر 91 21:06
ماشالا گل پسر نازی داریداااااا
مرسی که وب دخمل من سر زدید
وبلاگ زیبایی دارید


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
19 تیر 91 11:39
عزیزم زیارت قبول .گل پسلی چه سعاذتی انشالا همیشه به سفر .


ممنون عزیزم همچنین شما
الهه مامان روشا جون
22 تیر 91 13:27
خوش به سعادتون.ایشالا یه روزم مکه قسمتتون بشه


ممنون عزیزم...همچنین قسمت شما