رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

145 روزگی گل پسرم

1391/4/18 13:20
نویسنده : مامان الهه
942 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم.......

خیلی خیلی دوست دارم عزیزم.... خیلی آقا بودی جدیداآقا تر شدی دیگه کمتر گریه میکنی بیشتر میخندی و خیلی خوب اسباب بازی هاتو توی دستت نگه میداری و البته همشو میخوری ههههه

عزیزم چند روز پیش که رفته بودیم چراغ برات هر کی تو رو میدید میگفت وااای این که کاملا شبیه باباشه اصلا به تو نرفته الهه!!!!!!!!!!!  راستش یه خورده حسودیم میشه آخه کاش یه ذره هم شبیه من میشدی آخه!!ناراحتچشمک

راستی هر وقت میریم خونه مادر تو نمیدونم چرا اولش که بابابزرگ رو میبینی میزنی زیر گریه اونم چه گریه ای!!!!!!!!!! ولی بعدش کلی با بابابزرگ میخندی و ذوق میکنی!!!!!! خوب این کارا چیه آخهههههههه پسر!!!!!!!سوال

 بابایی خیلی توی نگهداری از تو کمکم میکنه و حسابی باهات بازی میکنه و بغلت میکنه....

عزیزم امروز خاله فاطمه و عمو محمد و سارا و زهرا از سفر حج برمیگردن ...خیلی خوشحالم دلم واسشون تنگ شدهقلب

عزیز دلم همیشه بخند همیشه ..... همیشه برای سلامتیت دعا میکنم گلم .....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

آرتین خان خان ایران
18 تیر 91 12:56
145 روزگیت مبارک خاله جون
ایشالا تولد یک سالگیت رو جشن بگیریم

خوشحال میشیم پیش ما هم بیاین


مرسی خاله جون ...حتما سر میزنم بهتون
عسل
18 تیر 91 13:51
سلام چه پسلی گل پسلی .خدا حفظش کنه براتون عکسهاش هم خیلی خیلی جالب بود له ما هم سر بزنین من و علی و ایدا منتظریم


ممنون عزیزم حتما سر میزنم گلم
مامان يگانه
18 تیر 91 15:39
ممنون از تبريكت خانمي
ماشاا.. چه ناز شده
خصوصي رو هم چك كن


خواهش میکنم عزیزم.....ممنون عزیزم
مامان محمدرضا
18 تیر 91 16:50
ای جان
خاله فدای اون موهای سیخ سیخت بشه

خدا نکنه خاله جون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 تیر 91 17:10
خوشگل خالههههههههههههههههههههههههههههه


نایسل
18 تیر 91 23:24
عزیزززز دلممم خیلی نازه حالا به هر کی بشه قربونش برم حتما اول غریبی میکنه
افرین به باباش
چشمتونم روشنن


ممنون عزیزم..... ولی دوس داشتم یه ریزه همش یه ذره شبیه من بود خووووب


ستاره زمینی
19 تیر 91 11:36
سلام عزیزم بوس 1000تا


ilijoon
19 تیر 91 18:25
فداي خنده هات بشم جيگر


ilijoon
19 تیر 91 18:26
بيچاره ما مامان ها ايليا هم خيلي شبيه باباشه ايرادي نداره باهات همدردم


والا آخه میگن پسرا شبیه ماماناشون میشن ولی انگاری واسه ما اینطوری نبوده......همکارام میگن فکر کنم شما خواب بودی اون موقع هههههههه

ilijoon
19 تیر 91 18:27
چشماتون روشن ان شاالله قسمت خودتون بشه


مرسی گلم و ایشالا شما
ilijoon
19 تیر 91 18:28
چه عكسهاي خوشگلي


مامان پارسا جیگر
20 تیر 91 11:45
چه پسر خوشگل و نازی ماشاءالله موهاشو ببین از الان فشن کرده


ممنون عزیزم....میبینی خاله از حالا فشن وای به بزرگیاش
مامان پارسا جیگر
20 تیر 91 13:00
عزیزم من هم با افتخار شما رو به لیست دوستان خوب پارسا اضافه می کنم ببخشید اگه نتونستم توی نی نی گپ جوابتون رو بدم آخه من توی محل کارم فقط آنلاین می شم اما فرصت گپ رو ندارم فقط با اشتیاق به دوستای پارسا جونی سر می زنم از آشنایی با شما هم خیلی خیلی خوشحالم.


خواهش میکنم عزیزم منم خیلی خوشحالممممم
ستاره زمینی
20 تیر 91 16:30



مامان سارا
20 تیر 91 16:45
رادین عزیزم من عاشق موهاتم خاله
سلام مامانیش خوبی ؟ یه ماچ محکم از رادین بکن لطفاً یه جوری که گریه کنه ، آخه من اینطوری ماچ بهم میچسبه


هههههههه مرسی خاله سارا جون قابلی نداره موهام هاااااا.......ممنون عزیزم شما هم کیان ناز رو ببوس از اون بوسا که میچسبه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 تیر 91 18:05
چه پسملی به به قند عسلی به بههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مرسی خاله جون
مامان fazy
20 تیر 91 19:59
به به به این پسر طلا.....هزار ساله باشی


نایسل
21 تیر 91 11:42
کاش میخواست ببره 2 ماه دیگگه میبرد دلمو زده بود منم علیرضا همش سرش دعوا داشتیممم چون نو بود همش ذوق داشتیم باهش کار کنیم
نایسل
21 تیر 91 12:04
اره واقعا
تو این بی پولی خیلی دلم سوخت


ایشاالا زودی پیدا میشه عزیزم
نایسل
21 تیر 91 12:05
به قول تو هر چی بیشتر دوست داری میبرن


واسه من اینطوری بوده یا گم شده یا بردن
سمیرا
21 تیر 91 13:22
غصه نخور عزیزم منمم هر کی آنیسارو میبینه میگه کپیه باباشه اصلا به تو نرفته سمیرا.این همه من زحمت کشیدم بعد اصلا به من نرفته منه گناهههههههههههههههههه


باز خوبه همدرد دارم هههههههه....
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 16:40
سلام خانم خوبی چرا پست جدید نمیذاری ببخشید فضولی کردم


خواهش میکنم عزیزم فضولی چیه ممنون که توجه میکنی عزیزم این چند روز درگیر بودم و خونه مامان و خواهرم
ستاره زمینی
21 تیر 91 23:01
چه پسر نازی خدا حفظش کنه.


ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
22 تیر 91 13:29
وای خدا چه عکسای با مزه ای با اون موهای فشنشششششششششش