رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

نظرات (16)

مامان محمد طاها
3 تیر 91 0:28
ماشااله چه پسر نازی خدا حفظش کنه.
راستی آدرس وبلاگ محمد طاها عوض شد.


ممنون عزیزم.....مبارکه آدرس جدید رو گذاشتم ...
مامان حسین
3 تیر 91 11:17
سلام خاله جون فدات شم چقدر تند تند بزرگ میشی
خیلی وقت بود به وبلاگ ها سر نزده بودم دلم تنگ شده بود
حسین من فقط خوابه دلم میگیره
دعا بزرگ بشه کمتر بخوابه
دوست دارم خاله جون


من که یه مدتی فقط دوس داشتم 2 ساعت پشت سر هم بخوابه ...خداروشکر که حسین آرومه...رادین هم خداروشکر الان بهتر شده...ایشالا از یک ماه که بگذره حسابی شیرین میشه و کمتر میخوابه
نایسل
3 تیر 91 14:49
آخیییییییییییییییییییییییی قربونش برم من مرسی قربونتتتت برم مممنون


ممنون عزیزم....
مامان کیان
3 تیر 91 18:38
ای خدااااا این پسررو نگاه!مرد عنکبوتی شدی خاله جون؟ راستی الهه جون برو تو قسمت نینی گپ درخواست دوستیمو تائید کن


هههههههه. تایید کردم عزیزم
مامان سارا
4 تیر 91 13:24
من عاشق موهای سیغ سیغت شدم رادین


ههههه مو نداره همونی هم که داره فشننن
مامان کیان
4 تیر 91 13:36
گلم هر ساعتی که میتونی بیای تو وبلاگت رو بگو تا منم بیام یه کم بچتیم





چشم عزیز
الهه مامان روشا جون
5 تیر 91 13:23
وای خدا با اون موهای سیخ سیخیش خیلی بامزه شده.راستی این نی نی گپ چیه جریانش که مامان کیان گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون عزیزم...
مامان یاشار
5 تیر 91 13:55
چه پسمل عسلی پیدا کردیم مامانی ببوسش


ممنون عزیزم...شما هم پسر عسلت رو ببوس"
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 1:29
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين بهش راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

معلومه که به روشا جون رای میدم....
الهه مامان روشا جون
8 تیر 91 22:28
عزیزم خصوصی داری
سمیرا
10 تیر 91 16:56
آخ عزیزه دلم دوست دارم قورتش بدممممممممممممم فشن خاله با اون موهای سیخ سیخش


یاس
15 تیر 91 15:05
سلام عزیزم.چه عکس بامزه ایی.
عیدتون مبارک باشه گلم.میبوسمتون


عید شما هم مبارک
ilijoon
16 تیر 91 3:26
اي جانممممممممممممم چه عكس بامزه اي


انیس کوشولو
16 تیر 91 20:42
الهی..........................
قیافه شو بپا
واقعا یه عکس هنریه



ممنون خاله جوووون
انیس کوشولو
16 تیر 91 20:43
ممنون از راهنماییتون نتونستم


خواهش میکنم عزیزم حیف درست نشد
نرگس
11 مرداد 91 15:38
خدایا موهای سیخ سیخیش رو قربون
جالبه که اسم وبلاگ هامون یکیه


ممنون عزیزم البته من اول یه چیز دیگه بود اسم وبلاگم بعدش تصمیم گرفتم این بذارم بعدش متوجه شدم اسم مال شما هم اینه ناراحت که نشدی خانومی