رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

نظرات (6)

مامان محمدرضا
12 فروردین 91 11:49
کی پسر من بیاد منم بیام عکساشو بذارمم
نمی دونم چرا حس می کنم یه جوری شبیه رادین شماست.
خیلی با نمکه . بووووووووووس خاله جون


ممنون خاله جون.ایشالا که آقا محمدرا هم به سلامتی دنیا بیاد ........
raheleh
12 فروردین 91 19:49
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
lokhtesho nega
adam havas mikone gaz begire khale jooon
rasti khale joon cheshmaye mehraboooni dari midonesi..


خیلیا میگن چشاش مثل باباشه ولی من فکر میکنم همش در حال تغییره.......
مامان محمدرضا
12 فروردین 91 19:55
مرسی عزیزم .
عکس پسرتو که می بینم اشک تو چشمام جمع میشه
خدایا پس کی محمدرضای من میاد


ای جااان ایشالا وقتش که بشه سالم سرحال میاد...ایشالا
rahele
14 فروردین 91 18:20
khale jon ma bi labe pain ba labe pain bi lab ba lab hamojooooooooooooooooooor ghabolet darim va chakerim


ماهم چاریم خاله راحله....کی باشه که از نزدیک ببینیم همو...
سمیرا
14 فروردین 91 21:12
سلام مامان رادین جونم . خوبی دوستم؟ من اومدم . عیدت مبارک باشه عزیزمممممممممممم




خوش اومدی عید شما هم مبارک
ilijoon
26 فروردین 91 13:12
عكس هاي گل پسرتون رو نتونستم ببينم فكر كنم حجم عكس رو كم نكرديد كه عكس ها بالا نمياد به من هم سر بزنيد
ايليا جون بزرگ مرد كوچك
ilijoon.niniweblog.com