رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اولین برف

1390/12/22 12:28
نویسنده : مامان الهه
306 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

رادین عزیزم.   شکلکهای جالب و متنوع آروین امروز اولین برف با تو ... ولی صبح ساعت هفت دیگه نه خبری از باریدن برف بود و نه از خود برف ها همش آب شده بووود

دو روزه یه خورده اذیت میکنی و البته خودت بیشتر اذیت میشی جیغ میزنیBaby Crying clipart و حتما باید تکونت بدم تا ساکت شی ولی دوباره جیغ و دوباره......

 

فکر میکنم یه کم خوابت به هم ریخته آخه ٣ شبه ساعتای ٣ تا ٤ شب زنده داری میکنی و از ٥ هم که اکثرا بیداری.....  تو که جیغ میزدی من و بابایی هم یه کوچولو دعوا کردیم هههههه آخه تا گریه میکنی بابا میگه شیر میخواد یا خودشو خیس کرده حالا هر چی من بگم نمیخواد اون اصرار میکنه و تو بازم جیغ  شکلکهای جالب و متنوع آروین  و دعوای کوچولو.... دیروز دوستام اومدن خونه فکر کنم تو اذیت شدی چون بعدش کلی جیغ زدی  نمیدونم....

 دوست داریم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:52
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
rahele
22 اسفند 90 17:14
salam ela joooon
pas boro khodaro shokr kon ke man nistam
va ela
pesareto onghad mibosidam va feshar foshoresh midadam ke dige 1sare jigh mishod va nadoni chikar koni
hala ta onmoghe az tarafe man bebosesh


هههههه بوسیدن واسه همه ممنوعهههه... خداروشکر که دوریم پس!!! پس حسین رو حتما میخوری هههههه
rahele
23 اسفند 90 17:07
oh oh oh
mamanoeeeeeeeeeeee
ajab baba
bezar pesaret mard beshe az hala naz nazi baresh nayar va ela behesh dokhtar nemidam haaaaaaaaaaaaaaaaa
gofte basham




ناز نازی نمیکنمش که به خدا میترسم سرما بخوره ...
حالا میایم دخترتونو میدزدیم اگرم ندین ههههههه.