رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

من و تو تو نیمه راهیم خوشکلم

1390/7/6 17:13
نویسنده : مامان الهه
272 بازدید
اشتراک گذاری

یوهووووووووو ما هم رسیدیم به نصفه راه و من 20 هفته دیگه کوچولوی نازمو میبینم  

عزیز دلم از یکشنبه که میرم مدرسه حتما اذیت شدی ولی میدونم که تو تحمل میکنی خوشکلم و خیلی بچه خوبی بودی.تو مدرسه وقتی تو دلم تکون میخوری ناخودآگاه لبخند میاد رو لبای مامان. دوست دارم خوشکلم.هنوز توی مدرسه کسی نمیدونه که ما دو نفرییییییییییییییممممم.

دوست دارم نازنینم  


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطمه
9 مهر 90 15:30
20هفتگی مبارک،هوراااااااااااا


ممنونم فاطمه جونم
سحر
9 مهر 90 17:40

مبارکه الهه جونم
اسم کوچولوی ناز خاله چیه؟؟؟؟؟
دارم میمیرم از فضولی

آرادم میخواد بدونه
خوب بچه است


سلام عزیزم. هنوز جنسیتشو نمیدونم عزیزم.جوووووووووون فدای آراددددد