رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

شروع مدرسه ها و کار مامان

1390/7/2 16:35
نویسنده : مامان الهه
223 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم فردا سوم مهره و مامان باید بره مدرسه البته بهتر بگم من و تو باید بریم مدرسه تو برای اولین باره که میایقلب. مامانو تو مدرسه  اذیت نکنی شیطون بلا و البته امیدوارم مامان هم کاری نکنه توی مدرسه که عزیز دلش اذیت بشه.ناراحتمی­ترسم یهو جوگیر شم و با بچه ها شروع به بازی کنم و اونوقت تو رو ناراحت کنم!قلب    

 اما می­دونم خدای مهربون کمکمون میکنه و با هم اوقات خوبی رو خواهیم داشت لبخند  

درضمن امروز بابا همش خونه بابابزرگ بود  و من و تو تنها بودیم، خیلی دلم گرفته بود، البته داشت بهشون کمک میکرد چیکار میشه کرد عزیزمناراحت    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سحر
2 مهر 90 18:26
مرسی گلم شما هم لینک شدید
فاطمه
3 مهر 90 16:44
ممنون از نظرای زیباتون
فاطمه
5 مهر 90 15:50
مرسی که سر زدی الهه جون،مواظب تو راهیت باش


منم ممنونم که سرزدی عزییییییزم