رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

نظرات (14)

مامان کیان
26 مرداد 91 17:24
بسسسسسسسسیار عکس زیباییه
حااااالی بردیم


ممنون....خوشحالم کردی هههههه
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 18:38
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
ilijoon
27 مرداد 91 11:39
چه زيبابود عكس اين پستتون


ممنون عزیزم
سمیرا
27 مرداد 91 15:31
وایییییییییییییییییییییییییییییییی چه عکس خوشگلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


ممنون سمیرا جوووونم...
ستاره زندگی
28 مرداد 91 15:55
چه عکاس با سلیقه ای که عکس به این زیبایی شکار کرده


ممنوونم عزیزم...با اجازه لینکتون میکنم

سپیده
28 مرداد 91 16:07
سلام. عید شما مبارک. با تشکر از رای شما.


عید شما هم مبارک...خواهش میکنم عزیزم
نایسل جون
28 مرداد 91 21:18
خاله قربونت بره خوشگلم


خدا نکنه خاله جونم
نایسل جون
28 مرداد 91 21:18
فدات شم عزیزممم نه من ناراحت نیستم مصلحت خدا بوده


آره عزیزم خوشحالم که ناراحت نیستی
یک معلم
29 مرداد 91 14:51
چه عکس باحالی
عیدتون مبارک


ممنون عزیزم....عید شما هم مبارک
لی لی(کوکولوهای بامزه و دوس داشتنی)
30 مرداد 91 23:16
دوست گلم سلام چند بار خواستم لینکتون کنم ولی آدرس درستی برام نمیذاشتین
کلی گشتم تا بالاخره از وبلاگ یکی دیگه از دوستان آدرس وبلاگ گل پسرتون رو پیدا کردم و لینکتون کردم


ممنون عزیزم
مامان آیدین
31 مرداد 91 3:56
چه عکس خوشمزه ای رادین کلوچه ای بخدا ماشالا هزار ماشالا


ممنون خاله جون:
mamane arshin)farnaz)
1 شهریور 91 19:50
che moohaye khoksheli dare


ممنون خاله جون
الهه مامان روشا جون
3 شهریور 91 16:54
چه عکس خوشگلی


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:43
چه عکس قشنگیییییییییییییییییییییییییییییییییی


ممنون عزیزم