رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

رفتن گل پسرم به سالن ورزشی برای اولین بار

1391/2/4 12:57
نویسنده : مامان الهه
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

الان که دارم واست مینویسم تو کلی با ناز خوابیدی........

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

 

دیروز و امروز با هم رفتیم سالن ورزشی رجایی، چون مسابقات والیبال مدارس ابتدایی بود و ما هم رفتیم دلمون وا شه... امیدوارم یه روز ورزشکار شی عزیزم .......

قربونت بشم که اینقده اونجا آروم بودی که حد نداشت بغل دوست مامان بودی و آروم و بی سرصدااااا.... ولی اصلا نمیخندیدی اخموووووووو بعدشم یه کم خوابیدی....فدات بشم که مامان رو اذیت نکردی ... فکر کنم چون من تا روز قبل از تولدت سالن میرفتم  صداها و محیط اونجا واست آشنا بود آخه من تا ٢٥ بهمن سالن میرفتم منشی مسابقات دانش آموزی............

از یه چیزی خیلی حرصم گرفت واااااااااایییییییییییی ولی بیخیالش .....

راستی راستی دیشب من و بابایی و شما یه رکورد ثبت کردیم از وقتی شما دنیا اومده بودی نشده بود که من و شما و بابایی همه بعدازظهر رو خونه باشیم یعنی هر بعدازظهر یا من و شما میرفتیم بیرون یا بابایی یا هممووون!!! عجیبه هااااااا ولی جالبه دیروز برای اولین بار سه تاییمون خونه موندیم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کیان
5 اردیبهشت 91 19:33
عسییییییسم چقد ملوس خوابیده








مرتضی
6 اردیبهشت 91 17:31
سلام دوست عزیز ،بچه ی عزیز و دوست داشتنی داری انشا ء الله از زمینه سازان ظهور حضرت مهدی عجل الله بشه ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.