رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

63 روزگی گل پسرم

1391/1/30 18:26
نویسنده : مامان الهه
385 بازدید
اشتراک گذاری

IMG4UP

 

رادین کوچولوی من روز به روز داره بزرگتر میشه و البته دوست داشتنی تر و البته شیرین تر و البته نازتر..... هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم و هر لحظه بیشتر از قبل ..... واقعا مادر شدن حس عجیبیه ..... آرزو میکنم همه اونایی که دوست دارن این حس رو تجربه کنن......

 

 

 

IMG4UP

قربون خوابیدنات گل پسرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حسین
30 فروردین 91 20:08
چقدر پسرت بزرگ شده
چقدر خودمون زود بزرگ شدیم دلم واسه خوابگاه و روزهایی که با هم بودیم تنگ شده کاش میشد یک بار دیگه همدیگر میدیدیم


ایشالا که میبینیم همدیگرو........
مامان محمدرضا
31 فروردین 91 9:32
خیلی سخته

یعنی میشه پسر منم سالم دنیا بیاد ای خدا


حتما عزیزم سالم میاد بغلت.........
مامان سونیا
31 فروردین 91 16:49
خیلی داره ناز میشه گل پسرتون خدا حفظش کنه براتون


ممنون عزیزم


مامان محمدرضا
1 اردیبهشت 91 16:42
مرسی عزیزم

من طبیعی زایمان می کنم اگه خدا بخواد و محمدرضا جان یاری کنه





ایشالا که میتونی و محمدرضا هم یاری میکنه