رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

آغاز 37 هفتگی

1390/10/28 23:27
نویسنده : مامان الهه
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

عزیز دلم امروز رفتیم با بابایی سونوگرافی.........

وای عزیزم همه مامانا توی نی نی سایت میگن ما صورتشو دیدیم و ..... اما من که اصلا چیزی سر در نمیارم فقط میفهمم سرت کجاس خوشکلم هههههههههه

عزیزم امروز که سونو رفتم ٣٦ هفته و ١ روزم بود اما سونو تاریخو ٣٦ هفته و ٦ روز زد و تاریخ زایمانو ٢٠ بهمن...خداروشکر دکتر گفت همه چیز خوبه و  وزنتم گفت ٢٨٠٠ تا ٢٩٠٠ و ایشالا دنیا بیای بالای ٣ کیلو هستی.....عزیزم فقط سالم باش سالم هیچی به اندازه سلامتیت واسم مهم نیس..........

قبل از سونو هم رفتم دکتر که اونجا هم صدای قلب کوچولوت رو شنیدم که هنوزم یه جورایی مثل اینکه یه اسب داره تند تند یورتمه میره ......بعدشم فشار و وزن که تا الان ١٣کیلو زیاد شدم یعنی الان ٧١ کیلو شدم.....از دکتر خواستم واسم مرخصی بنویسه از ٨ بهمن. تا ٢٠ روز مونده به اومدنت حسابی استراحت کنم تا وقتی شما بیای حسابی انرژی داشته باشم..........البته دیگه تو مدرسه هم ایت میشم....

دوست دارم یه عالمههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)