رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

مامان منتظر

1390/10/16 18:13
نویسنده : مامان الهه
258 بازدید
اشتراک گذاری
 
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

بینمش روزی که طفل همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پیک یاس ها

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی آغاز کن...

 
 
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطمه
19 دی 90 15:10
سلام مامانی خوبی؟دلم واست یک ذره شده کاش میشد هم رو میدیدیم
همیشه به یادتم .
انشاا... به زودی پسر قشنگت رو بغل بگیری واسه ما هم دعا کن.
حسین من هنوز خیلی کوچیک تا حالا حسش نکردم اما بی صبرانه منتظرشم حست رو درک میکنم .
تازه کمی از شر ویارهای بد و وحشتناکم راحت شدم خوشحالم ویار نداشتی خدارو خیلی شکر کن.
دلم برای ترمکی بودنم تنگ شده چهره بچه گانه ام رو از دست دادم و دارم شکل مامان ها می شم.
پسر من خرداد دنیا میاد یادت نره واسم خیلی دعا کنی منم دعا میکنم به سلامت بارت زمین بزاری از طرف من ببوسش بازم به وبلاگ قشنگت سر میزنم


سلااام.واااای وااای فاطمه جان خیلی خوشحالم کردی سر زدی عزیزم. وااای ممنون. خدارو شکر که ویارت تموم شده.ایشالا حسین شما هم به سلامتی دنیا بیاد. از وقتی حرکتش رو احساس کنی دیگه واقعا میفمی که راستکی راستکی داری مامان میشی.حرکتاش حس خوبی بهت میده... تو هم واسه من دعا کن چون دارم کم کم به زایمان نزدیک میشم و ترسم هر روز بیشتر میشه. ولی هر چی خدا بخواااد.
مامان محمد جواد
19 دی 90 18:17
این نهایت آرزوی منه .

این آرزو رو واسه شما هم دارم .

مرسی از لطفت


ممنون عزیزم