رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

واکسن 4 ماهگی

1391/3/25 12:16
نویسنده : مامان الهه
832 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ساعت ١٠ با بابایی رفتیم و واکسنتو (‌سه گانه و قطره فلج اطفال) زدیم.....جیغ زدی و گریه کردی ولی وقتی بغلت کردم زودی آروم شدی....

وقتی اومدیم خونه یک یه ربعی گریه کردی و الان هم خواب نازی .....

ماشالا ماشالا  قدو وزنتم خوب بود

وزنت ٧١٠٠

قدت ٦٦

دور سرت ٤٢.٥

 

 

 قبل از واکسن زدن

رادین و واکسن

 

بعد از واکسن تو خواب ناز

رادین  واکسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نایسل
25 خرداد 91 13:32
آخی الهی تب کنه هزار ماشالا همه چیشم که خوبه


ممنون عزیزم
ژاله
25 خرداد 91 13:54
آخی نازی عزیزم قطره استامینوفن یادت نره .


حتما میدم ممنون عزیزم
نایسل
25 خرداد 91 17:37
خوشمزه است عزیزممم
مامان کیان
27 خرداد 91 1:43
عزیز دل منه رادین جون پسرمون یه مرد قویه چه خواب نازی هم رفته


ممنون عزیزم....خداروشکر تب نکرد
مامان آیدین
27 خرداد 91 5:08
ماشالا هزار ماشالا همیشه سالم باشه



ممنون گلم
محقق زایمان طبیعی
27 خرداد 91 14:14
بالاخره پیدات کردم

همین جور مونده بودم کی بهم ایمیل زده بوده


به این زودی یادت شده بود!!!!! ای فلاموشکال
محقق زایمان طبیعی
27 خرداد 91 14:15
عزززززززیزم
من نمی دونم چرا عکس بچه تو می بینم دیوونه میشم (ماشاالله)
شاید به خاطر این که مثل خودم بهمن ماهیه
من 24 بهمن هستم


ممنون عزیزم...... هههههههه حتما دیگه بهمنی ها هوای همدیگرو دارن بهمنی ها همشون ماهن ماه
مامان محمد طاها
28 خرداد 91 10:07
سلام.ماشاله چه کوچولوی نازی.
از اینکه به وبلاگوم سر زدید ممنونم.
اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم.


با افتخار لینکتون کردم
سمیرا
28 خرداد 91 13:53
ماشالله عزیزه دلم . منم باید برم ماه دیگه برا آنیسا بزنم از الان نگرانشم به خدا
راستی آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد هورااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون عزیزم....واقعا نگرانی مامانا تموم نشدنیههههه
محقق زایمان طبیعی
28 خرداد 91 18:57
یک معلم
29 خرداد 91 10:56
سلام از تو وب زایمان طبیعی باهاتون آشنا شدم خدا گل پسرتون رو حفظ کنه ورزشکارید انگار؟ چه رشته ای کجا کار می کنید فکر کنم همکاریم با عکسی که گذاشتید تو پست های قبلی انگار شهر خوش آب و هوایی دارید؟یه جایی مثل شهر کرد یاسوج شاید هم زنجان و آذرباییجان ها درسته؟ کدومش؟
نایسل
29 خرداد 91 12:54
آره واقعا همشون خوبن


خدارو شکر
مامان کیان
29 خرداد 91 14:32
سلام الهه جون.خوبی؟میگما اگه مایل باشی هر وقت که تونستی بیا با هم از طریق وبلاگمون با هم چت کنیم؟نظرت چیه؟برو توی ابزار کاربردی و بعد گفتگوی خصوصی انلاین و... توضیحاتش هست.البته شایدم خودت بلد بوده باشی.به هر حال اگه دوست داشتی یه ساعتی رو مشخص کن تا بیام. رادین گلی رو هم ببوس


ممنون عزیزم....منم خیلی دوس دارم چت کنیم با هم
بابای سید محمد
30 خرداد 91 3:44
خیلی سخت این قسمت واکسناسیون

ما هم چند روز دیگه باید سید محمد رو ببریم واسه واکسن چهار ماهگی
موفق باشید


ایشالا واکسن سید محمد جان هم به خیر بگذره
مامان محمد طاها
30 خرداد 91 9:22
دوست عزیز منم تو صفحه دوستان اضافتون کردم اما متاسفانه تو صفحه دوستان شما نیستم


شرمنده اضافه کرده بودم ولی مثل اینکه اضافه نشده بود
مامان کیان
30 خرداد 91 17:32
سلام.الهه جون من امشب ساعت 9 آن میشم اگه تونستی بیا.اگه نینی هامون اذیت می کردن باشه واسه یه وقت دیگه
مامی آرمان
31 خرداد 91 14:53
سلام ماشالله به پسملی نانازتون خدا واستون حفظش کنه خیلی با نمکه عجیجم


ممنون عزیزم
ilijoon
31 خرداد 91 20:37



سمانه مامان آرشیدا
1 تیر 91 23:05
آخی ماشاللا رادین کوچولو چه نازه.
قد و وزنش هم ماشاللا خوبه.
به ما هم سربزنید خوشحال میشیم..


ممنون عزیزم....حتما عزیزم