رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

کارهای جدید

1391/3/18 16:13
نویسنده : مامان الهه
778 بازدید
اشتراک گذاری

اندراحوالات رادین: هجدهم خرداد

خنده های صدادار

دوس داری همش باهات دالی بازی کنم

به یکی از ملافه هات حسابی علاقه داری دوس داری همش بخوریش خصوصا وقتی میخوای بخوابی

دوس داری پاهاتو بگیری ولی هنوز موفق به خوردنشون نشدی

حسابی از خودت صدا درمیاری

همچنان تلاش میکنی برای غلت زدن ولی تا حالا نتونستی اون دفعه هم که از دمر به پشت شدی احتمالا اتفاقی بوده آخه دیگه اصلا تکرار نشد

دیشبم رفتیم پارک شام بخوریم که حسابی اذیت کردی و گریه ما هم مجبور شدیم زود برگردیم .....

 

رادینمرادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نایسل
18 خرداد 91 16:25
وای خدا جیگرتووووووووووو بخورم من الهییییییییییییییییییییییییییییییی



نایسل
18 خرداد 91 16:59
میسیییییییییییییییی
محقق زایمان طبیعی
18 خرداد 91 21:39
وای وای وای خدا خدا چه ملوسیه عزززززززززیییزم ماشاالله تو نظرات می تونین بذارین اگر هم دوست دارین ایمیلم براتون خصوصی میذارم منتظرم و با افتخار لینک شدین
محقق زایمان طبیعی
19 خرداد 91 11:32
خیلی ممنون عزیزم
خوندمش. خیلی جالب بود.
هر وقت گذاشتم تو وبلاگم میام خبر میدم.

یعنی من این عکسه رو می بینم دلم می خواد بخورمششششششششششش
ماشااللههههههه


ممنون عزیزم........ باشه عزیزم...منتظرم بوسسسسس
مامان کیان
19 خرداد 91 20:42
ای جاااااانم رادین میام میخورمتاااااااااااا الهه جون باید حالا حالاها با پارک و تفریح و ... خداحافظی کنیم[hr




واقعا همینطورهههه ( چقدر سخته ولی فدای یه تار موشون


نایسل
19 خرداد 91 23:45
ملسیییییییییییییییییییی عسیسمممم آره آشم خوب شد خوب شد اونم ندیدی اگه میدیدی
نایسل
19 خرداد 91 23:48
آخی عزیز دلم کودوم شهری خودت خوبی عشقم
نایسل
20 خرداد 91 0:00
ممنون مهربونم
ژاله
20 خرداد 91 0:05
ماشاله زنده باشی خاله ایشااله کارای جدیدتر


ممنون خاله جون
راحله(مامان هوراد)
25 خرداد 91 18:03
اخییییییییییی ای جووووووووونم عاشقققققق این حرکت نینیها هستم که با دستشون پاهاشون رو میگیرن....پسملی من هنوز دستهاشو پیدا نکردهخیلی نازه ماشالله خدا حفظش کنهههههه خیلی ممنون که به ما سر زدین


ممنون عزیزم
محقق زایمان طبیعی
27 خرداد 91 14:26
دالی بازی به کدوم بازی میگن؟


دالی خرگوشه عزیزم.....صورتتو با پارچه ای چیز ی میپوشونی و بعدش پارچه رو برمیداری و میخندی و ....
راحله(مامان هوراد)
30 خرداد 91 17:25
عزیزم عاشق این شیرین کاریا هستم ببوس پسر نازتو
الان پای پسرمو دادم دستش 2 ثانیه نگه داشت
با کمال میل لینکتون کردم عزیزم


منم لینکتون کردم
ilijoon
31 خرداد 91 20:40
اي جانمممممم فداي پسر خوشگلمون بشم


خدا نکنه خاله جووون....بوسسسسسسس