رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

روز پدر

1391/3/15 15:53
نویسنده : مامان الهه
329 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز روز مهمیه روز ولادت امام علی (ع) امامی که خیلی مهربونه.......و این روز روز پدر پدرای   مهربون..........اول از همه به بابای خودم تبریک میگم بابای مهربونم که الانم مریضه و خدا کنه زود زود حالشون خوب بشه خیلی واسه بابابزگ دعا کن پسرکم.شکلکهای جالب آروین....بعدشم به بابای بابا تبریک میگم که ایشالا همیشه سلامت باشن.شکلکهای جالب آروین....

و اما          شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

امسال اولین سالی هست که بابای مهربون با وجود توی نازنین پدر شده....سال قبل این موقع ما نمیدونستیم تو هستی ........ بابات خیلی مهربونه و تو رو خیلی خیلی هم دوست داره ....تقریبا هر روز یکبار تا ظهر از سر کر میاد تا شما رو ببینه البته محل کارش نزدیکه........کلی باهات بازی میکنه و خلاصه هر کاری ازش بربیاد واست انجام میده...........خلاصه که یکی از بهترین باباهای دنیارو داری.....ایشالا همیشه سالم باشه و سایش بالای سر من و شما........

بگذار یکبار دیگر بگویم:

که مرد همیشه محبوب من

چقدر دوستت دارم

در تنگاتنگ آغوش امن تو

چه لذتی از زن بودنم میبرم

روزت مبارک بابای خوب و مهربون و همسر عزیزم شکلکهای جالب آروین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:48
ولادت مولا علی(ع) و روز پدر رو به تو دوست خوبم و خانواده گرامیت تبریک میگم امیدوارم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم


منم همینطور عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:48
تبریک میگم
زهرا از نی نی وبلاگ213
16 خرداد 91 16:49
قسمت آخرش خیلی قشنگ بود از خودت بود یا....


عزیزم من و شعر و متن ادبی!!!!! نه از جایی گرفتم گذاشتم....


نایسل
17 خرداد 91 19:55
ممنون عزیز دلم منم از آشنایی ات خوشحالممم با اجازتون لینکتون کردم امیدورار م دوستای خوبی بشیم
نایسل
18 خرداد 91 2:52
مممنون مهربون
ilijoon
31 خرداد 91 20:40



@};@};@};@};