رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

17 ماهگی

1392/5/1 19:45
نویسنده : مامان الهه
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

17 ماهگیت مبارک گل پسرم

فکر میکردم تابستون که بیاد بیشتر فرصت پیدا میکنم بیام و از تو و خاطراتت بنویسم ولی تابستون هم اومد هم تو نمیذاری پای نت بشینم هم وقتی فرصت میشه و میشینم اصلا حس اش نمیاد!!!حالا سعی میکنم اتفاقاتی که این مدت افتاده رو واست بنویسم

درسته 17 ماهگیت تموم شد و وارد 18 ماهگی شدی، هفتمین دندونت هم سر زد ( الان هم فکر میکنم داری دندون در میاری ولی اصلا نیمذاری دهنتو ببینم) کلماتی هم که میگی خیلی بیشتر شده ، اولین جمله ای هم که گفتی *آب مخام* بود ولی حالا جملاتت بیشتر شده  بابا رف، دی دید کجایه و ...هر سوالی هم ازت بپرسم اولین جوابت *نه* چه خوب باشه چه بد ، صبح ها هم اول که از خواب پا میشه دو سوال رو حتما میپرسی ، بابا کجایه؟ دی دید کجایه؟ و تا وقتی بابا بیاد چند بار میپرسی و من فقط میگم بابا سر کاره و تو راضی میشی میری پی بازیت،علاقه  زیادی به ماشین بازی داری و البته توپ بازی..توی پارک هم تاب تاب و سرسره رو دوست داری.. اولین اصلاحتم 26 خرداد رفتی ..

خداروشکر پسر خوبی بودی و من تونستم بیشتر روزای ماه رمضون رو روزه بگیرم...ولی هر روز که روزم بیشتر به من میچسبی!!هر وز حتما باید بیرون بریم حالا پارک یا ... تا قبل ماه مبارک هر روز ما خونه بابابزرگ ( بابای من) میرفتیم ..خاله عصمت اینا هم دو هفته ای اومده بودن که با وجود اونا حسابی خوش میگذره ...

19 خرداد هم عمه زهره و شوهرش رفتن مکه که یکم تیر  دعوتی داشتند و برگشتن و واسه ما هم سوغاتی آوردن که دستشون درد نکنه..ما هم واسه بدرقه شون رفتیم مشهد که بابابزرگ ( بابای بابا) هم اومدن با ما..

در ضمن جدیدا بابا که میاد تا تو رو نبره یه دوری بیرون بده نمیذاری حتی بشینه ...

 

 

عاشق گوسفندایی و اب غلظت میگی ببببببببب بببببببب

رادین و پسر خالش مانی

رادین با پسر خاله هاش مانی و مهدیار و دختر خاله هاش شادن و زهرا

خیلی اتفاقی اینجوری شد این عکس دوس دارم)

اینم زیارتت ..

قربون خنده هات عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سلام خوبی آلبوم خاطرات برای کوچولوتون می خواهید
1 مرداد 92 21:47
جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد
بهاره مامان محمد طه
2 مرداد 92 11:20
سلام عزيزم الهي فداش بشم ديگه واسه خودش مردي شده ببوسش از طرف من..


چشم خاله جون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
2 مرداد 92 14:38
وای الهه جون منم اصلا با وجود روشا جونم نمیتونم بیام نت من معمولا وقتی خوابه چه ظهر و چه شب میام یه ذره مینویسم و عکس میذارم و میرم تا به موقع بذارمش تو وبلاگش.ماشالا همه شون شیطونن.
زیارتت قبول عزیز دلم.ایشالا سفر مکه.
وای چه جوری داره لاک پشت رو نگاه میکنه.چه لاک پشت بزرگی.
فدای خندیدنات.
الهه جون التماس دعا


اره دیگه خدایی وقت نمیذارن وقتم که میذارن حوصله نمیذارن سلامت باشن همیشه
ما هم التماس دعا
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 مرداد 92 16:49
سلام عزیزم عبادتها قبول پسر گلتون خوبه


ممنون مامان سه گل پسر
مامان کیان
8 مرداد 92 13:48
وااااای عزیزممممم چقدر دلم تنگ شده بود براتووووووووون
ماشاالله چه بزرگ شده گل پسرییییی


ممنون مینا جون
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:58
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


ســ ــارا جــونـــ ــ ــ
9 مرداد 92 11:57
آفريـــن پسر خــالهــ


مامان مليكا
9 مرداد 92 11:59
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/


شرمنده عزیزم از موبایل اطرافیان هم رای دادم ولی عزیزم اینا همش سرگرمیه دل شکستن نداره وووودختر گلتو ببوس
ســ ــارا جــونـــ ــ ــ
9 مرداد 92 11:59
هه اون عسكه ي سعيدو ماني و رادين خعلي باحال شده
سه تفنگــــدار


ههههههههه آره خودمم خیلی میدوستمش
ســ ــارا جــونـــ ــ ــ
9 مرداد 92 12:00
اوخي اوخي
پسر خالهزيارتت قبول


مرسی دختر خاله
مامان ایدین
11 مرداد 92 14:13
قربون خنده های نازت عزیزم ماشاا... چه جیگری شدی آبنبات کوچولو


ممنونم عزیزم