رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

15 ماهگی

1392/3/3 15:48
نویسنده : مامان الهه
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

15 ماهگی مبارک گلم

سوئیچ بابا رو گرفتی دستت و رفتی جای در اتاق مادر یه یه ربعی هی کلیدو میکردی تو سوراخ در و هی میفتاد و هی دوبار دوباره دوباره تا اینکه یه بار که ولش کردی سوئیچ نیفتاد و  موند همونجا یه کیفی کردی و یه خنده ای و ذوقی قلب..........

هفته قبل یعنی 25 تا 28 رفتیم مشهد من مسابقه والیبال داشتم و بابا هم اومد تا به کمک خاله عصمت تو رو نگه دارن چون من مجبور بودم بیشتر وقتمو تو سالن باشم...خدارو شکر پسر خوبی بودی و بابا و خاله عصمت اینارو اذیت نکردی  و ما هم اول شدیم تو استانقلب

دیگه این روزا همش باید یا توی حیاط باشیم یا کوچه یا پارک یا خونه مادر و .... به زور بشه یه ساعتی تو خونه نگهت دارم عزیزم

در 15 ماهگی

وزن 10600، قد 83، دور سر 48.5

کلماتی که میگی:

اب

بابا ماما

اسب البته به زبون خودت س واضح نیس

بع بع

هاپو هاپ

توپ گل

اک = کفش

 

التماس برای باز کردن شیر آب...مامان تو رو خدااااااااااااااااا

 

آب بازی و آب بازی و...

 

و اگه غافل بشم 

 

 

 عاشق این توپ پرتاب کردناتم پاس از تو سینه ... دست از مچ میچرخه...پای برتر عقب و پرتاااااااب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:26
15ئماهگیت مبارک قند عسل


ممنون خاله جون
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:26
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


ُارا مامان دانيار
6 خرداد 92 7:42
فدات بشم كه تو هم عيم مامانت ورزشكاري خاله


اره خاله از الان دیگه رفتم تو کار ورزش
راحله
7 خرداد 92 17:37
ای ول مامانیه ورزشکااااااااااااااااااار

دیگه همچین مامانی معلومه دیگه پسملشم باید توپ به دست باشه




ههههه کاش اینطوری باشه

یک معلم
15 خرداد 92 1:01
به به فهمیدیم رادین جون چند وقتشه خدا حفظش کنه آخه تو چند تا پست بالا تر سنش رو پرسیدم