رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

سال نو مبارک

1392/1/2 14:41
نویسنده : مامان الهه
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام سلاااام

سال نوی همه دوستای گلم مبارک ایشالا جزء بهترین سالهای عمرتون باشه سال 92 همش خوشی و

شادی باشه ایشالاااااااااااا

گل پسرم سال نوی شما هم مبارک....موقع سال تحویل خیلی دعاها کردم خصوصا شفای همه مریضا چون واقعا سلامتی واقعااااااااااااا بالاتر از هر نعمتیه..ایشالا همه سلامت باشن همیشه

تا الان کلی عید دیدنی رفتیم و کلی عیدی گرفتی و الان حسابی پولدار شدی نیشخند

راستی طبق محاسبات من تو روز عید یعنی یک فروردین  دقیقا 400 روزه بودی گلم ایشالا 400000000000000روزه بشیقلب

خدایا شکرت

عکس و ... باشه بعدا نمیدونم چرا اینقدر تنبل شدم تو آپ کردن خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

راحله
3 فروردین 92 0:31
ای جااااااااانم سال نو و 400 روزگی گل پسری مباااااااااارک


ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارررک
مامان سارا
8 فروردین 92 12:14
سال نو شما هم مبارک
پاشو پاشو عکسای بچه رو بیار بزار تو وبلاگش


چشمممممممم ...بعد یه مدت طولانی
خاله جون
8 فروردین 92 18:27
دومین سالگردش سال نو رادین جون مبارک ایشالا عیدش مبارک باشه.


ممنون خاله جون
مامان کیان
9 فروردین 92 2:33
سلام تنبل خانوووووووووم
سال نو مبااااااااااااااااااااارک.صد سال به این سالاااااا بیا عکسای پسری رو بذار


خداییش تنبل شدم خیلیییی
ساراجون
15 فروردین 92 11:46
خاله 3 ساعته دارم واسه مهدیار قالب پیدا میکنم و پیداهم کردم اومدم میبینم مثل قالب وب رادینه ای بابا...
میرم اگه شد یکی دیگه پیدا کنم


هههههههه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 2:51
سال نوتون مبارککککککککککککک.400 روزگی عزیزدلمونم مبارک باشه.ایشالا همیشه سالم و سلامت و موفق باشه


ممنون الهه جون
مامان سارا
18 فروردین 92 9:29
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم
اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


من رای دادم به کیان جونم
ستاره زندگی
21 فروردین 92 13:04
سلام
انشالله سال خوبی داشته باشید
منتظر عکسها هستیم


هم چنین شما