رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

یک سالگیت مبارک

1391/11/30 17:30
نویسنده : مامان الهه
805 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم یک سالگیت مبارک

رادینم یک ساله شد ......یک سال شیرین گذشت...ایشالا صد ساله شیرین دیگه در پیش داریم

وقتی دنیا اومدی حس فوق العاده ای داشتم یه جورایی به خودم افتخار میکردمنیشخند از اینکه تو رو بالاخره حست کردم شاد بودم..و حالا بعد از یک سال از خدای خودم واقعا سپاسگزارم که منو لایق مادر شدن دونست ...خلاصه

که خوشحالم تو رو داررررررررررم

  7.gif

تقریبا از دو ماه مونده به تولدت روزی سه چهار بار

من: میخوایم واسه رادین تولد بگیریم؟؟لبخندverjd2.gif

بابا: اره بگیریم خیلی خوب میشهاز خود راضی....فرداش بابا: نه بی خیال هنوز کوچولوئه سال دیگهمتفکر ایشالا...فردای فردا بابا: بیا تولد بگیریم سال اوله بگیریمو فردایمتفکر .........

این روند تا یه هفته  قبل از تولدت ادامه داشت و ما هنوز مطمئن نبودیم میخوایم مهمون دعوت کنیم یا یه تولد سه نفره!!!

تا اینکه مشخص شد که من روز تولدت کلاس دارم و دیگه تولد با مهمون منتفی شد ...چون میخواستم تولدت حتما توی روز خودش برگزار بشه...

ولی روز 5 شنبه که رفتم کلاس کلاسمون زود تعطیل شد و منم که برگشتم یهو به سرم زد تولد بگیرم و با بابا هماهنگ کردم که کیک سفارش بده فقط چون خیلی یهویی تصمیم گرفتیم تولد بگیریم قرار شد عمه و عموها رو یه روز دیگه دعوت کنیم و فقط خاله ها  و داییها  بیان...خلاصه که طی یک عملیات انتحاری یه تولد خیلی سادههههههههه واست گرفتیم . ولی خوش گذشت و تو هم با این که نخوابیده بودی پسر خوبی بودی و رقصیدی .....متاسفانه عکسا زیاد خوب نشه  فیلم ها خیلی بهترن

چکاب یک سالگیت:

قد 80

وزن 10

دور سر 47

ماشالا هزار ماشالاا

x5.gif

happybirthda8.gif

x5.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

خاله جون
30 بهمن 91 22:58
تولد تولد تولدت مبارک رادین جون.



ممنون خاله جون جون!!!
مامان کیان
1 اسفند 91 0:28
عسیییییییییییییییسم تولدت مباااااااااااااااااارک

الهی صد ساله بشیییی خالهههههههه جون
ای جانم موهاشو ببین از دست این بابایش


ممنون خاله جون واقعا امان از دست بابایش!!!
مامان حسين
1 اسفند 91 18:21
تويدت مبارررررررررررررررررررررررررررك كوچولوي خاله
ببينم توي اين يك سال بهت خوش گذشت؟چند تار مو از سر مامان كندي ؟ خوب كردي خاله بالاخره بهشت و كه الكي نميزارن به پاش
مامان الهه جون مرسي كه تولد گرفتي با همه مشغله هات انشاا... اولين روز مادر جبران ميشه


ممنون فاطمه جون بهشت رو که عمرا الکی بدن هههه
خاله فازی
2 اسفند 91 1:02
تولدت مبارک پسر گلممممممممممممم

الهی جشن تولد 120 سالگیت خاله جان


ممنون خاله چون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 0:14
عزیز دلم یک سال از زمینی شدنت گذشت امیدوارم 120 ساله بشی.
این روز رو اول به خودت و بعد به مامان و بابا تبریک میگم .امیدوارمزیر سایه حق تعالی و عشق پدر و مادرت سال های سال زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.


ممنون الهه جون بابت آرزوهای قشنگت
سارا جون(دخمل خاله ي عزيزتر از جونت)
5 اسفند 91 21:51
تفلدت مبارك پسمل خاله جو جوني...چه شب خوبي بود واقعا خوش گذشت...


ممنون دختر خاله جون
راحله
6 اسفند 91 17:35
وای عزیزممممممممممممممممممیعنی یکسال گذشت واقعا؟؟؟؟؟؟؟
مبارکه مبارکه تولد یکسالگی رادین جونم سالگرد مامان شدن الهه جووووووووونمم مبااااااااااارکوای چقدر آقا شده ای جااااااااان پارسال این موقع کوچومولو بودد عزیزمممممممممم


ممنون راحله جونم بابت تبریکات و انرژی مثبتات: خدایا شکرت به خاطر مادر شدن


مامان یلدا و سروش
7 اسفند 91 1:50
تــــــــــــــولد تــــــــــــــولد

تــــــــــــــولد مـــــــــــبارک :



ممنون خاله جون
ستاره زندگی
7 اسفند 91 23:20
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممممم


ممنون خاله جون
ستاره زندگی
7 اسفند 91 23:22
دست مامانی وبابایی درد نکنه که بالاخره جشن رو گرفتن
انشالله دامادیش


ممنون عزیزم
بهاره مامان محمد طه
8 اسفند 91 10:25
عزيزم تولدت مبارك خوشگلم به سلامتي ان شا اله كه 120 سال زنده باشي گل پسر.
بازم تولدت مبارك فرشته زميني


ممنون خاله جون
مامان سارا
8 اسفند 91 13:03
ااااااااااااااااااااای جون دلم ، تولدت مبارک کچل خانی که موهات داره در میاد


ممنون
الی مامان
9 اسفند 91 12:28
به به به به
به یه کمی تاخیر
تولد شیر مردن اون خونه مبارک


خیلی ممنون عزیزم
مامان فائزه
13 اسفند 91 12:49

تولدت مبارک عسلم


ممنون خاله جونم
مامان سارا
14 اسفند 91 13:59
جیگیری تولدت مبارک
عسلی تولدت مبارک
تقریباً کچل خان تولدت میارک ( آخه یکم از موهات دراومده )
بانمک تولدت مبارک
آقا رادین تولدت مبارک



ممنون خاله سارا جونم ههههههههههههه اره دیگه دارم از کچلی در میام
خاله جون
17 اسفند 91 22:33
چرا دیگه مطلب جدید تو وبلاگ رادین جون نمینویسی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




بزودیییییییییی تنبل شدم حسابی
مامان سارا
27 اسفند 91 12:47
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما آرزو دارم
از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا



سال نو شما هم مبارک
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 1:25
دوقدم مانده به خندیدن برگ.
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.
چشم درچشم بهاری دیگر….
تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان.
یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان…
نوروز مبارک

راحله
29 اسفند 91 11:27
سال نو مبارک الهه جونم الهی همیشه خوش باشی و سالی سرشار از موفقیت و روزهای خوش واستون رقم بخوره


خیلی ممنون گلم...ایشالا واشه شما هم سال خوب و خوشی باشه
مامان سارا
8 فروردین 92 12:16
تولدت مبارک عززززززززززززززززززیزم