رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اولین پارک

1391/11/8 16:35
نویسنده : مامان الهه
941 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ششم بهمن هوا خیلی خوب بو و ما سه تایی رفتیم کاخک زیارت و ناهار و گردش که خوش گذشت حسابی....همیشه سلامت باشی عزیزمقلب

 

اینجا هم رفتیم پارک که سرسره و تاب و چرخ و فلک رو سوار شدی خیلی دوس داشتی ولی همه حواست به بچه ها بود

زیارت امامزاده ...دالی بازیت گرفته بود تو امامزاده با من و بابا اینور اونور پرده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان کوثری
8 بهمن 91 16:49
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم http://temparti.blogfa.com
مامانی رادین دردونه
8 بهمن 91 16:58
سلام عزیزم چقدر تو نازی امیدوارم بهت خوش گذشته باشه پسر ناز من شمارو لینک کردم اگر دوست داشتید منو به اسم(رادین دردونه) لینک کنید


ممنون خاله جون....من با افتخار لینکتون کردم
ستاره زندگی
9 بهمن 91 7:08
زیارت قبول
عکس آخریش بانمک شده


✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
11 بهمن 91 23:04
همیشه به گردش عزیزم.
خوش باشی.


ممنون عزیزم
مامان آیدین
11 بهمن 91 23:57
ایشالا همیشه به شادی مامانی چه حالی به آدم میده سه نفری گردش هان؟ خدا حفظتون کنه


ممنون عزیزم...خیلی خوش گذشت سه نفره
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 بهمن 91 7:39
سلام عزیزم همیشه شاد باشی گلمممممممممممممممممممممممممم


ممنون خاله جون
مامان کیان
15 بهمن 91 0:47
عزییییزم چچل خاااان.عکسای پارکش خیلی ناز شده


مامان سارا
15 بهمن 91 13:43
زیارت قبول کچل جونم .
آخه بابای رادین چه کاری بود کلید کردی رادین کچل بشه . عکس رادینو می بینم فکر می کنم سرش داره یخ می کنه ، مو نداره بچم


هیییییییییییییی دست رو دلم نذار خواهر
راحله
16 بهمن 91 12:40
وای الهه جونم باورم نمیشه این رادین گل پسر ماست که اینقدر بزرگ و آقا شده؟چقدر چهره اش عوض شده مردی شده واسه خودش هزار ماشاللهچند روز دیگه هم که تولدشه پیشاپیش تبریک میگماولش که عکسهارو دیدم رادینمو نشناختم الهه جونم هزار ماشالله


ممنونم راحله جونم....واقعا این کوچولوهاااا دارن زود زود بزرگ میشن و عوض میشن
بهاره مامان محمد طه
21 بهمن 91 9:42
اي جونم عزيز دلم ماشااله چقدر يه دفعه بزرگ شده ههههه بزرگ شدن ني ني ها واسه بقيه زود مي گذره.
هميشه به گردش رادين جون بوس بوس بوس


ممنون خاله جون
سحر
24 بهمن 91 19:47
عزیزم زیارتتون قبول باشه ماشالا به این گل پسرو عکسای نازش.


ممنون سحر جون
خاله جون
27 بهمن 91 19:58
جدی جدی رفتید کاخک خوب بیخبر ایشالا که خوش گذشته باشه.


ممنون...ایشالا دفعه بعد با خبر میریم آخه یهویی شد
مامان یلدا و سروش
29 بهمن 91 1:05
تولدت مبارک عزیزم. انشاالله 120 ساله شی پسر قند عسل


ممنون خاله جون
سارا جون(دخمل خاله ي عزيزتر از جونت)
5 اسفند 91 21:54



اسمت منو کشته