رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

کچل کردن

1391/9/11 15:26
نویسنده : مامان الهه
4,766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 9 ماه و 15 روز و 20 ساعت و 15 دقیقه و ...

دیشب  بابا بعد از مدت ها حرفی که هی میزد و من هی هی پشیمونش میکردم رو عملی کرد!!!!! دیشب تو رو کچل کرد باباییناراحت البته میدونستم آخرش بابا کار خودشو میکنه پس گفتم بذار زودتر بکنه تا واسه عد درآد ایشالا... اولش با صدای ماشین اصلاح هی برمیگشتی به سمت ماشینو نمیذاشتی بابا موهاتو بزنه...اما بعدش که بابا شرو کرد شرو کردی به گریه کردن البته بچه خوبی بودی هااااا با اینکه گریه میکردی ولی سرتو زیاد تکون ندادی خداروشکر.....من که راضی نبودم بابایی موهاتو بزنه ولی وقتی تموم شد دیدم بامزه شدی مژه....تازه بابا باید حالا هم وزن موهات طلا صدقه بدهلبخند

سه چهار روز قبل هم سومین دندونت ( دندون بالا سمت چپ) هم سر زده و کناریشم هر لحظه فکر میکنم میخواد سر بزنه ولی هنوز خبری نیس....فعلا هم حسابی غر غری هستی به خاطر دندونات..

رادین  و پسر خالش مانی خونه بابابزرگ عاشورا

اینم بهار دختر داییت که اینجا خوابه هااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ایلیا گلی
11 آذر 91 17:11
ماشالله کچلتم نازه رادین جون....اما چرا توی سرما..
بوسسسسسسسس


ممنون عزیزم....از دست باباش !!!!!!گوش که نمیده هر چی میگم
مامان کیان
11 آذر 91 21:35
ووووووویچه بانمک شده!اون کله ی تاسشو ببوس از طرف من
منم اصلا دوست ندارم بچه هارو کچل کنن.به باباییش بگو چه جوری دلت اومد موهاشو بزنی؟


همش بهش میگم ولی تازه کلی کیف کرده از شاهکارش آقا!!!!!!!! میگه خوب اصلاح کردن و مو تراشیدن بلد بودم و خبر نداشتم


♥ الهه مامان روشا جون♥
11 آذر 91 21:44
ای خدا کچل خاله رو ببین.این که موهاش خوب بود مامانی.
ولی با مزه شده چون زمستونم هست کلاه سرش میذاری بهتره.


از دست باباش چه میشه کرد!!! منم میگم موهاش خوبه والاااا ولی کو گوش شنوا


مامان حسنا
12 آذر 91 8:10
چرا پسرمون رو کچل کردیدددددددددد؟

ماشااللهبه رادین که کچلشم خوشمزسسسسسسس


از دست باباش!!!!!!! من دیگه زورم نرسید واسه منصرف کردنش!!!گفتم میاد روز عید میزنه پس حداقل حالا بزنه تا عید ایشالا درآد...ممنون عزیزم
علامه کوچولو
12 آذر 91 20:37
سلام عزیزم خیلی کار خوبی کردن خونه هوا خوبه بیرونم کلاه سرش میکنی در عوض تا عید موهاش بلند و نازه میشه


مونا مامان امیرسام
14 آذر 91 1:44
__ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ سلاام دوستم.امیرسام پسر من تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.ممنون میشم به این لینک بری و بهش رای بدید.کد 24. http://ninimod.niniweblog.com/post20.php رای گیری تا 5 شنبه ادامه داره. بووس برای نی نی نازتون
مامان آیدین
14 آذر 91 1:53
وای ماشاالله چه ناز شده ای کی یو سان خاله مبارک باشه سلمونیت عزیزم ایشالا سلمونی دامادیت عزیزم


ممنون خاله جون: ایشالااااااااااااااا
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 آذر 91 15:27
ایشالله موهات زود زود در میاد گلم افرین به پسمل خوبمونننننننننننننن


ان شا ا... که زود در بیااد
مامان حسين
16 آذر 91 21:36
منم دوست داشتم حسين كچل كنم ولي مخالفت زياد شد و بيخيال شدم ولي با مزه ميشن هاااااااا


برعکس من این وسط مخالف بودم
♥ الهه مامان روشا جون♥
17 آذر 91 23:26
سلام الهه جون.خوبید؟گل پسری خوبه؟
دلمون حسابی تنگ شده.کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنونم الهه جونم...ما خوبیم...ممنون که به یادمونی عزیزمروشا جونمو ببوس
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 آذر 91 8:42
سلام عزیزمبرای


مامان یلدا و سروش
20 آذر 91 11:31
ای جونم. چه گل پسر ناز و کچلی شده. تقریبا همسن سروش منه این قند عسل. مامانی گل اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون منو خبرم کنید


حتما عزیزم...ممنون
مامان سارا
21 آذر 91 13:43
ااااااااااااای جون دلم ایکیوسان من
الهه جون بعداً برای این پسر جیگیری ایکیوسان معرفی کن
از اون کله کچلشم یه بوس صدا دار بکن
اصلاً بد نشده ناراحت نشو بابا هم حقی دارن


ممنون سارا جون اره ایده خوبیه ایکیوسان
بهاره مامان محمد طه
25 آذر 91 12:54
عزیزم بوس بوس بوس
قربونت بشم کچل خوشگل خاله ناز شدی هر چی باشی بازم نازی


ممنون خاله بهاره جون
ninipics
25 آذر 91 23:59
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... رادین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com