رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

هشت ماهگی

1391/7/26 21:46
نویسنده : مامان الهه
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم...........هشت ماهگیت مبارک

گاهی دلم واسه روزهایی که میگذره میگیره واسه روزهای شیرینی که با هم داریم ولی همش میگم آینده قشنگتره و صد البته که هر چی بزرگتر میشی شیرین تر میشی .......این ماه خیلی متفاوت بوده هم واسه من و هم واسه تو چون من رفتم سر کار و شما رو هم میبردیم خونه فاطمه خانوووم که خداروشکر پسر خوبی بودی و به گفته فاطمه خانوم گریه نمیکنی و کلی واسه خودت بازی می کنی خدارو شکر خداروشکر...........سینه خیز رو حرفه ای شدی!! و گاهی هم حالت 4دست و پارو می­گیری ولی نمیتونی بری و زودی پخش زمین میشی ......کلی هم آواز خونی میکنی...دیگه به همه جاها سرک می کشی.... ولی از همه جا بیشتر آشپزخونه رو دوست داری کلی ذوق میکنی میرم توی آشپزخونه سریع دنبالم میای و خودتو با یه چیزی سرگرم میکنی خصوصا از سینی و با قاشق زدن به سینی ها خیلی خوشت میاد هههههه.......قرار بود موهاتو بزنیم به اصرار بابایی و گفته مادر جونت (مامان بابا) ولی خداروشکر تا حالا که عملیاتی نشده و در حد طرح باقی مونده ..............خونه بابابزرگ (بابای مامان) که میریم خیلی خوش اخلاق تری تا خونه بابای باباچشمک ......خداییش نمیدونم چرا با این که کلی تحویلت میگیرن ولی !!!!!!!!

مادر جونت همش میگه شما لاغرییییی تازه به منم گفت شیرت جووون ندارهههههههه !!!!!!!! ناراحت شدم ولی بیخیالش مهم سلامتیته تازه وزنتم خوبه عزیزم...

توی این ماه عموی من مریض بودن و متاسفانه علاوه بر مریضی شون افتادن و پاشونو پلاتین گذاشتن که فعلا نمی تونن راه برن و بابا من یه داداش نمونه هر روز 5 شش ساعتی رو میرن خونه داداششون...یه داداش نمونه....ایشالا که عمو بهتر بشن خداییش بابا خیلی ناراحته و غصه میخوره ولی چه میشه کرد...و ایشالا همه مریضا شفا بگیرررررررررن.....

راستی امروز روز تربیت بدنی پس روز منم مباررررک هههههه ( ستاد تحویل گیری) خوب هیچ کس یاد این روز نیست گفتم خودم یه یادی کنم از خودم و همه اونایی که یه جورایی به تربیت بدنی مربوط میشن ....

 

قربونت بشم که با یه دندون کلی با نمک شدی

 

فکر کنم یه ماهی هست داری رو این پروژه کار میکنی که ظرف قند رو .....

 

اینجا هم در تلاش واسه خوردن قندی البته بعد از کلی ریخت و پاش ...

همین امروووووووووووز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

علامه کوچولو
26 مهر 91 19:46
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بالاخره اومدین خوبین خوشین؟


ممنون خاله جون....ما خوبیم
ilijoon
28 مهر 91 12:06
هشت ماهگيت مبارك قشنگم


ممنون خاله جون
ilijoon
28 مهر 91 12:08
مامان جون روزتون با تاخير مبارك


ممنون عزیزم
ilijoon
28 مهر 91 12:10
چه عكسهاي قشنگي گذاشتي قربون پسر بي دندونمو بشم


ممنونم خاله جون
مامان آیدین
30 مهر 91 2:43
سلام عزیزم ایشالا نی نی سالم باشه نمیخواد توپول شهفکر میکنم استخوان بندی قندعسلمون ریز باشه اصلا ما این مدلی بیشتر دوست داریم دوست عزیز میشه پیش ما بیاین و یه نظر کوچولو بدین؟


ممنون عزیزم...چشم میاااام
مامان حسنا
2 آبان 91 14:47
سلام ماشاالله رادین بزرگ شده ...عزیزم

مبارک دندون کوچولوش حسنا تنبله وهنوز بی دندون

آدرس وبلاگ جدید حسنا رو هم برات گذاشتم


ممنون فائزه جون.....ایشالا حسنا هم به زودی مرواریدای خوشکلش پیدا میشن ممنون عزیزم